fredag den 29. juli 2011

Jajajaja det måååå jeg gerne....

En ny rejse er begyndt for mig. 
I øjeblikket har jeg fire timer foran mig i en bus med internet så først a recap (Ja, mit sprog har fået et lille Sidney Lee touch) fra min fødselsdag.

Far skrev "nu kan du gøre lige hvad du vil uden at spørge nogen som helst om lov"(Heeelt sikkert:D). Jeg er i hvert fald 21 år nu og myndig i det meste af verden(?).
Hvad det har betyder her, er at jeg nu kan købe øl og leje en bil. Min fødselsdag var dog spækket med meget mere end det. Min dag var fyldt med hilsner, venner og familie. Maia's party gen slog til igen og hendes entusiasme smittede voldsomt. Min fødselsdag er en af mine yndlingsdage, i år var ingen undtagelse. Den var faktisk superyndlings.








Så ja, 21 år, hvordan det føles?
Lad mig formulere det sådan her: I skulle prøve det, det er en ret fed følelse. Ved I hvad? Jeg snupper faktisk lige 21 mere.

Tusinde tak for alle hilsnerne. Hver og en betød en verden for mig, virkelig!!!!

Knus Rikke, 21 år

1 kommentar:

  1. ¨godt at andre forstår at leve op tilfødselsdagsniveauet" - du er bare verdens heldigste pige - men du er også noget ganske særlig

    SvarSlet