onsdag den 13. juli 2011

Fødselsdage

den 6. juli var Det Knuds og Maias fødselsdag. Dagen startede med sang og gaver på Maia's værelse. Efter alle gaverne var blevet åbnet, var der knap nok plads til Maia i sengen. Det var fantastisk at se, hvordan hun tog sig tid til og værdsatte hver enkel gave.

Senere blev huset fyldt med en masse skøre tøser. 



 Maia havde bestilt pigs in the blanket(små pølsehorn) og mine hamburgers, så det blev der selvfølgelig serveret.



Som i nok kan se fra billederne er der et fint farvetema med aber kørende. Maia pyntede selv op. Maryam havde lavet den vildeste fødselsdagskage, som matchede hele temaet.
Det var fedt at være på den anden side af en børnefødselsdag og se pigerne have sjovt sammen allesammen.

Dagen forinden havde vi fejret Knud på fornem restaurant. Hvilket var ren forkælelse for os alle.
Jeg bliver nødt til at fortælle, hvad jeg fik. Laks med basilikum-ingerfærs sauce på en bund af spinat, artiskokhjerter og tomater = total smagsfyrværkeri!!!

3 kommentarer:

  1. Maia bliver kønnere og kønnere og forstår virklig at feste - glæder mig til at se fotos fra din dag Rikke. knus mor

    SvarSlet
  2. Awe :) that's looks like it was a lot of fun!

    SvarSlet
  3. jeg vil ogs ha dig til at arrangere MIN føsdag, det ser jo for lækkert ud!!

    SvarSlet