mandag den 4. juli 2011

4th of July weekend

Hurra for Amerika. 
Idag er det USAs uafhængighedsdag. Folk griller, tager til standen og ser fyrværkeri. Vi har ikke været en undtagelse. Det er en folkefest.
Billedet er fra Rodeo show vi var til i fredags
I fredags var vi til et rodeo show. Dette kunne ikke blive mere autentisk for mig.
Der var KØDsandwich, Cowboys, Cowgirls, heste, tyre, får, flag, nationalsang, militær og en god gang patriotisk fællesskabsfølelse. 

På onsdag er Maia og Knuds tur til at blive fejret og lørdag bliver jeg vist også et år ældre.
   
   Hver dag glæder jeg mig over, hvor dejligt jeg har det og hvor mange spændende ting, der er i vente. Er det ikke skønt? Jeg er i hvert fald supertaknemmelig for alle de muligheder jeg har. Jeg føler, at flere forskellige verdener har åbnet sig op for mig(eller omvendt) det seneste år og jeg er den eneste til at sætte flytte grænser. Det er da for fedt?

Hvad har været den fedest verden, som har åbnet sig for jer indtil videre?

En lille hilsen efter en skøn 4th of july weekend.
Knus Rikke

1 kommentar:

  1. Hvor særpræget og alligevel genkendelig fra film. Fedt at du også må opleve det.
    Den fedeste verden er for mig lige nu, at sommerferien står for døren og vi skal til Olcio - min datter kommer hjem og jeg skal være farmor !
    knus mor-Inga

    SvarSlet