søndag den 26. juni 2011

Sommerferie

Stop. Stop. Stop. Stop.
Jeg begynder at føle mig old-gammel. Tiden er kommet, hvor jeg ikke kan forstå, hvor hurtigt tiden går. Tiden hvor folk ikke fortæller mig, hvor stor og høj jeg er blevet, nej, nu er det min tur.
Selvom jeg 'kun' har kendt Maia i et år, er det tydeligt at se hendes udvikling. Ikke bare hvor høj og stor hun bliver, men hvor meget hun vokser i mange andre henseender.

Maia fik ferie i slutningen af Maj og vi har travlt med at holde ferie. Jeg lavede Maia en plakat fyldt med sommeraktiviteter.





Maia er meget kreativ, så vi har syet, tegnet og lavet gaffatape kunst.


Maia lavede Daddy's princess kage til Knud for Father's day.

Vi deltog også pancreatic walk i Napa Valley. Vi var Team Leslie og gik sammen med en familie fra Maia's mødre gruppe. Det blev holdt i smukke omgivelser og var meget rørende både med taler og musik.


Jeg går min sidste måned i Narnia i møde. Mit liv som au pair slutter og et liv som BLANK begynder. På vejen hjem tager et smut forbi Washington DC og endnu engang til New York City.

3 kommentarer:

  1. Kære Rikke - jeg ved at du vil samle alle disse dejlige stunder med Maia som perler på snor til fremtiden. Maia vil altid være en del af dit liv og jeg håber, at du altid vil være en del af Maias liv. Det - I har sammen er så dejligt og så fint som det kan blive. I er bare de dejligste piger - Knus til jer begge fra Mor-inga

    SvarSlet
  2. Kære Rikke.
    Du har bare givet den lille pige så meget i rygsækken til at komme videre med, hvor har hun været heldig, at hun har haft dig som rollemodel et helt år. Jeg håber, du må komme godt derfra, hvor du også har fået meget i din rygsæk. Vi glæder os til at se dig i DK igen. Knus fra Anne Grethe

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    Ja, et åer går hurtigt og her er de nye studenter sprunget ud, som du gjorde lige inden du tog afsted.Nyd den sidste tid og hav en god tur til New york og Wasington som er en meget spændende by. Prøv at komme ud et se George Wasintons residens som står som da han var præsident, med alt fra hans arbejdsværelse til slaveboliger. Hav en god fødselsdag på lørdag. Hilsen Kirsten og Bent

    SvarSlet