lørdag den 18. juni 2011

Benny Bomstærk

-Manden der kan alt. Også kendt som Benny P. Bedre kendt som min Fa-AR



Min far kan alt. Selvom Kenneth vist engang tvivlede og udfordrede ham: kan du måske lave jern? og hvad med træ?


Det er sandt. Min far kan alt.

- Han kan kende en bil på dens lyd.
-Han snakker både dansk, engelsk, italiensk, spansk, og kinesisk. Og det skulle ikke undre mig at der gemmer sig et par sprog mere.
- I køkkenet forstår han at slippe sine kulinariske talenter fri.
- Spille trompet. Hvor det kom fra, forstår jeg ikke.
-Han kan en masse jokes. Kvaliteten vil jeg ikke berøre.
- Lave gokarts, lægge flise, beskære træer, slå græs (NÅh nej(-;!), lappe cykler, reparere en bil med en hårnål. Det er da en rigtig far, hva?

Jeg beundrer min far for dette. Han beviser gang på gang at han kan alt, når han sætter sig det for.
Selv løbeture er blevet en del af hans liv, og det gør vist ikke så ondt, som han først mente.
Det skal ikke være nogen hemmelighed at min far er en buisness man af kaliber og at det kan gøre ondt at kunne alt. Vi har af og til måttet bekæmpe noget af alt det der arbejdsstress, for det der "kvalitetstid".
Opskriften på kvalitetstid er enkel, send os på ferie, helst Italien. Tilsæt, noget varme, vin, olivenlunde, bjerge og noget lækkert mad. Så skal i se løjer.







Det er fars dag på amerikansk i dag, så derfor dette indlæg til verdens bedste far.
Far du er for sej. Jeg elsker dig.
Nå ja, og min far er stærkere end alle jeres fædre, HAH! Siger Benny Bomstærk jer ingenting?

2 kommentarer:

  1. hej Rikke
    Du spotter med klart blik. Jeg glæder mig til Italien og håber Far-Benny kan tage sin Italienstemning med hjem - Du er bare den bedste datter - bum basta - knus til dig og far-benny

    SvarSlet
  2. Hej Rikke

    Mon ikke dine forældre er meget glade for dine flotte ord. Jo, det ved jeg at de er.

    Mon du er ved at tage afsked med det store udland for igen at vende hjem til lille Danmark. Vi glæder os rigtig meget til at møde dig og høre hvad du har fået med dig det sidste år.

    Hils derovre og knu til Maia.

    Mange hilsner fra Kirsten og Bent

    SvarSlet