søndag den 24. april 2011

The happiest place on earth

   Jeg vil helst bare lade billederne fortælle om vores tur til Disneyland, som på ingen måde er i nærheden af Djurs Sommerland, hvilket jeg lidt havde forestillet mig. Jeg blev blæst omkuld. Vi tilbragte to dage i Disneyland og California Adventure, som også er en disneypark lige ved siden af. Vi blev alle tre skudt tilbage til den mest glade, uskyldige og legesyge barndom. Se bare her:


 


Fyrværkeri
Pariserhjul. Her blev jeg så lidt skræmt.


Nå ja, mad fik vi også. Ariel og fedtmule kokkerede lækker mad for os.


World of colors. Et fantastisk vand/ild/lys-show.
Disneyland er noget for sig. Jeg vil altid huske denne tur. Det er ubeskriveligt fantastisk alle de oplevelser, jeg har fået med mig det seneste år. Jeg føler mig utrolig heldig ved at være landet hos verdens bedste værtsfamilie. 
Disney bliver kaldt The happiest place on earth, jeg føler nu, at jeg har befundet mig på et af de lykkeligste steder det sidste år?

Har i nogensinde været på det lykkeligste sted på jorden? Hvor mon det var?

Kærligst Rikke

3 kommentarer:

  1. I am so happy you got to go there!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Kæreste Rikke. Ja - lykke er en fantastisk tilstand, og du er heldig at have kunnet nyde så mange lykkelige øjeblikke det sidste år. Min Påske har også været en lykkelig Påske med sol og forår, hvor alt sprang ud i naturen, og jeg sprang ud med min kajak og fik roet flere smukke ture på Gudenåen og Østersøen + Limfjorden det var mine lykkelige øjeblikke.
    Men også samværet med familie og venner ude i naturen har væretde dejligste stunder længe. Jeg kan slet ikke fatte, hvor stort det er i Disney land, men billederne taler. knus mor

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    ja, man bliver nemlig blæst omkuld i denne fantastiske verden, der er så mange små sjove detaljer at man ikke kan nå at se det hele. jeg fik mit livs væste tur i ciberspace hvor vi strøg afsted med en fast jeg helst ikke vil huske, jeg var ihvertfald rigtig bange. Dejligt at du når at opleve så meget. Hils og knus til Maia som vi snart glæder os til at være sammen med. Hilsen Kirsten og Bent

    SvarSlet