mandag den 28. marts 2011

Det at blogge

det at blogge, kan jeg ikke just sige at have været for god til, host host.
Min veninde Kristin blogger selv og har introduceret mig til adskillige andre bloggere, som jeg har tilføjet et par af de mest interessante af i siden. Hovedsagligt blogs om sund mad og motion. Jeg vil prøve at blive inspireret og updatere min blog oftere, så I, som min intention var, kan få en ide om hvad jeg render og laver.

Kristin og jeg deler fælles interesse. Fitness og madlavnng. Det er to ting, som de seneste måneder virkelig har interesseret mig. Jeg er blevet introduceret til fænomener som RAW food, vegan food, og at bruge apple sauce i stedet for olie. FANTASTISK. Okay, jeg indrømmer det blankt, jeg er på vej til at blive en nørdet madentusiast.
Who to blame? Jeg står for madlavning næsten hver aften, så efter et par måneder har jeg nu taget skeen eller palletten i den anden hånd eller hvad man nu siger. Jeg prøver at bevæge ud i flere eksotiske retter, eller rettere bare væk fra spagetti og kødsovs (selvom det skal man nu ikke kæmme sig af, se foto (-: YUMMY)

Min dækkeserviet minder mig så smukt om hvor stor verden er, så hvorfor ikke i det mindste udforske den gennem madoplevelser, indtil jeg vinder i lotto og kan rejse hele jorden rundt. Sagen er nemlig at grocery stores herovre er fantastiske. Man kan få alt. Det for lækkert at kunne få de sprødeste asparges, længste bananer, mest modne advokadoer ECT


Nå ja. Sagde jeg at man kan få alt? for jeg mente ALT. Det her er jo mega genialt. De to lækreste treats samlet i en. CHOCOLADE MED BACON. Nice. 


jkg-163.jpg


3 kommentarer:

  1. That looks yummy! I am liking the whole raw food, vegan food thing. I don't really know what you said about it, but I like the fact that you used those words! win! =)

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Dejligt at få et lille livstegn fra dig igen.Det er så en ny spændende verden, du bevæger dig rundt i nu. Og erfarer at mad bare er så meget forskelligt ! Hvordan mon din "familie" har modtaget dine nye madvaner ? Hvor er det også nogle dejlige billeder af dig og farmand, skønt I fik et par dage sammen alene. Knus fra Anne Grethe

    SvarSlet
  3. Hej Rikke.jeg glæder mig til at du kommer hjem og fortsætter dine eksperimeneter i vores køkken herhjemme.knus mor

    SvarSlet