søndag den 7. november 2010

Halloween

Den 31. oktober fejrerede vi Halloween.
Det var en dag fyldt med flere forskellige gys.
Min au pair veninde, Lisa, har desværre valgt at rejse hjem, så denne søndag fik hun en tur i Knuds fly. Da vi var 4 personer i flyet, svarede Knud Maia, at vi ikke kunne lave nogle vilde tricks. Han kunne dog godt prøve at lave lidt kunstner............................................ Wooow!!!!!! (-:
Jeg havde regnet med at det ville føles som når man letter med et af de store commercielle fly. Sådan føltes det ikke!
Vi fløj op og ned og opnåede dermed en følelse vægtløshed. Før der var blevet ro i headsettene snurrede flyet først den ene vej og så den anden vej. Jeg tør ikke tænke på, hvilke tricks flyet kan spytte ud med færre mennesker.

Om aftenen kom Knuds veninde på besøg og efter lækker middag, tog pigerne på trick or treat. Det var meget stemningsfyldt at gå fra hus til hus efter at mørket havde lagt sig. Især fordi at lygtepæle er ikke noget de gør så meget i her og at der var adskillige vampyrer og blodige mennesker i gaderne.
Maia og jeg klædte os lidt mindre uhyggeligt ud. Maia var en candy corn witch og jeg en løve.   





4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogen søde piger.
    Rikke der er en mail til dig.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Rikke og Maia.
    I er bare det mest nuttede piger, sikke en sød lille næse du har Rikke. Det har jeg da ikke bemærket siden du var lille----smil!
    Mon ikke det var lidt uhyggeligt at gå rundt der i halvmørket og virke skrækindjagende. I har nu også skullet skrige afsindigt for at gøre folk bange, så søde I var. Ser frem til at give et rigtig knus. Nu må du -Rikke- nøjes med dette mail-knus. hils i Sacromento og fortæl at vi er rejse-klar, kan næsten ikke vente. FAr-Benny er bare heldig. k.h. fra fra mor-inga

    SvarSlet
  3. Hej Rikke

    Ja, søde det er I jo. Mon ikke du glæder dig til besøg af din far her i den kommende weekend.

    Du må hilse ham og resten af familien mange gange..
    Hilsen Kirsten og Bent

    SvarSlet
  4. Hej Rikke

    Glæder mig til at se nogle billeder fra din mor og fars besøg. Håber at I rigtig hat nydt hinanden selskab. Knud Joergen sagde at i havde haft en rigtig dejlig og hyggelig nytårsaften. jeg ved dog godt at de 2 gamle gik tidligt i seng. Hilsen Kirsten og Bent

    SvarSlet