mandag den 23. august 2010

..... Langt at falde


I søndags var jeg med 2 andre au pais, Eva og Lisa (fra Østrig), ved Natoma Lake hele dagen. Det er et lidt hemmeligt sted. Vi forlod bilen på en tankstation ved en trafikeret vej og efter få minutter og lidt klatring for at komme ud på den mest perfekte klippe, udfoldede, der sig en fantastisk dag foran os:



På vejen hjem bød Eddie Murphy os på en kop kaffe (nede med de fede, som man sige). Det er jo Californien, ikk?

Ed(som vi kalder ham) havde desværre en dårlig hår-dag.
........................
eller måske så vi bare det hus som Eddie Murphy har boet i (men det er da også rimelig cool)

Jeg nyder livet. Nogle gange så meget, at det føles som om, jeg kan gå på vandet

5 kommentarer:

  1. Hey søs.
    Det ser sgu rimlig nice ud. Gider ikke lige hilse Ed fra mig!?
    Det er fedt at følge dig og det var godt lige at snakke her den anden dag - jeg håber vi får mulighed for det igen også selv om vi tager ud og rejser!

    Jakob

    SvarSlet
  2. Hej Rikke. Der kan du se, man kan, det man vil - selv det at gå på vandet!! Det handler jo blot om at være stærk nok i troen-Ikk??
    Sikke nogle skønne billeder, det er dejligt at se, mens vi er ved at drukne i regn her I DK.
    Knus fra din Inga-Mor

    SvarSlet
  3. Hi igen Rikke. Jeg kom til at skrive min første kommentar på "Højt at flyve". Håber, at du får læst den :-) /Tom

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    Så prøver jeg lige igen. Det ser ud til at du er faldet godt til og nyder livet, selv om der selvfølgelig også er arbejde. Fedt at du kom ind på spansklinien.
    Vil du sige til Knud Jørgen at hans computer afviseer mine mails efter at han har fået ny mailadresse. KNus til jer alle tre. Mange hilsner fra Kirsten og Bent

    SvarSlet
  5. Hej søde Rikke.
    Efter en dejlig periode med besøg af mor Inga, Emma, Tom, Anne og Jørgen, koncert med Lars Lilholt, 3 dage i Skagen med Anne og 2 skønne dage ved Vesterhavet sammen med mor Inga og Ninja.
    Ja så har jeg endelig tid til dig. Det glæder mig at hører det går dig godt, var det en god flyvetur du var på i søndag´s
    Knuser fra moster

    SvarSlet