fredag den 15. april 2011

God Påske

Det er nu påske ferie, hvilket jeg i dag fejrede med at købe 2 par sko. Priserne på sko kan ikke sammenlignes med danske. Er der nogen der ved, hvad det koster at fragte en container til DK? Det får jeg vist brug for, ups.
Men vent nu lidt, hvorfor jeg måtte købe sko? Nå ja, har jeg glemt at nævne at vi tager til Disneyland i morgen.
Jeg kan ikke vente og jeg kender en 9 årig pige, som har det mindst lige sådan.








Min taske er pakket og det gælder nu kun om at få en god nats søvn.
Så godnat og god påske. Mon I har spændende planer for påsken?
Knus Rikke

3 kommentarer:

  1. I love the brown pair!!!!!!!

    SvarSlet
  2. de 3 s'er: charme, super seje sko og læææækkert hååår! rikke, det er ikke til at kende dig med dit nye lækre hår!! (og ikke mindst dine nye lækre sko!) huhu. måske du har købt de højhælede, så du ka få lov at prøve de vilde voksne-rutsjebaner, ja? glæder mig til at høre om disney-paradiset!
    hilsen ditte

    SvarSlet
  3. hej Rikke
    Også en god påske herfra - jeg nyder det dejlige forårsvejr og står på hovedet i haven og såer masser af sommerblomster, som vil stå klar med blomster,når du kommer hjem Håber din disneytur bliver/-har været en succes. Lækker hår lækker sko- jeg savner dig mere og mere. Men gklder mig også over at du nyde rhver dag sammen emd Maia og Knu´d. Hils og Knus fra Mor-Inga

    SvarSlet